Monday, March 30, 2009

保佑保佑~

希望不要又来一单这样的事件,我的心负荷不了这样多的打击~保佑那个八公不要在他面前乱乱讲话,不然这次我会死得很惨很惨~~~

头很晕,不懂是不是避孕药的副作用开始了。大家,别误会,吃避孕药是为了调我的贺尔蒙,让我有正常的menstrual flow,而不是避孕。昨天上网google了一下,才知道那医生给的是避孕药,我还要吃足三个月。也很多副作用一下,lose/gain weight, dizziness, depression, insomnia, aneroksia, increase in size of breast, breast tenderness but 还觉得欣慰的是reduce acne。真的,一看到contraceptive pill这个字眼时,真的超想笑!!真的是无言~~~

3 comments:

枫叶 said...

哈哈哈哈哈哈。。。increase size of breast

melody said...

feng ye: ya mah, the net wrote like dat....haha....dat's y lots of 'a gua' take hormone pill to make them look more 'femine', haha...especially their skin complexion n the breast...haha...but i still think dat it's funny...i cant accept that i'm taking dat....lolz...

~Ky0k0牛油面包~ said...

take k of urself dun too stress k^^ miss u