Sunday, October 14, 2007

.....

Was outing wiv chiling juz now....long time dun meet up wiv her edi, so sayang cindy cant join us.....well, chiling, my buddy since form 2....she has changed a lot from wearing, physical outlook, even thinking....well, everything n everyone will change as time goes.....

Actually dis time outing kinda bored n tiring....i broke my record, wearing high heels shop for hours....MAN!!!it's pain!!!well, din buy anything, wanna save money first, after stpm oni shop crazily....wakakka....

~chiling n i......took inside her car.....dis girl juz freak la, can make up anywhere...inside car, lrt oso not a problem for her....she even can make up while driving + changing cd...yes, the car is moving....driving 100+....lolz, girl....dun ever try it again next time, very dangerous....

~having lunch in secret recipe.....yummy, luv yogurt cheese a lot.......^_^...n we talked a lot too....juz wan to say, girl, u has changed a lot, reli a lot....u can play, but be careful....

~after dat, start our window shopping, lolz....i'm a poor student....was fitting some top in MNG....lolz, she is the one who trying, i oni cam-whoring...not reli in mood to do anything today...i'm so dead still....


~next shop....lolz, two posers....haha, she is finding clothes for clubbing...girl, y la so eager to becum a mature lady??enjoy ur final teenage....lolz....



~haha, my legs r weird....but she is a very great poser....lolz.....pai seh pai seh...hahha

~lolz, she keeps on persuading me to try some outfit...okok dear, i try k??haha, n dis is the result....the top juz too mature on me.....i prefer sporty wearing...
we shop n shop n shop, finally she got a purple colour tube top for herself...i'm looking for sum necklace, but cant find....well, maybe next time....

~going home.....chiling while driving.....

~so faz going to leave....well, chiling, thanks for sending me home.....will miss ya a lot....
心情话:还以为生气过后就会忘记,但原来在我冷静下来后,伤心才开始攻击。。。以为今天能开开心心逛街,但逛逛下,竟然慌神。。。我确实是在想着一些事情。。。
说不伤心是骗人的,我知道我现在只是需要时间复原。。。live stronger is the only thing i can do now rather than letting myself drown....muz think positively....回到家,还是send了一封信息给他:"i din mean anything, juz wan to say sorry for being rude yesterday...no need reply...."。。。我觉得,不管谁对谁错,最重要是觉得对得起自己。。。不管他说的话多难听,我觉得我还是需要道歉,因为我昨天的确很不客气跟他吵得很凶。昨天,是我活了十九年第一次被骂得遍体鳞伤,作为一个女人最大的耻辱;昨天,也是我第一次骂了这么难听的话,什么粗口都出完来,因为我真的很气。。。原来一个人很气时,真的很想骂粗口的,不顾形象那种。。。最终,我还是道歉了,想让自己好过一点。。。什么事情都要面对。。。现在,我所希望的,就是开学后,我不想听到任何关于我和他的谣言,只想说,我们没在一起过。。。我希望他知道,受伤的不止是他一个人。。。
感觉就像被人狠狠地咬了一口,伤痕依然会在,纪念曾经受过的伤害,因为毕竟那还是属于自己的故事。。。只是,你选择忘记,我选择不要想起。。。我不讨厌你,但我恨你,恨你那么不负责任。。。不过,我还是会祝福你,祝福自己。。。我会遇到比你好的,我要让自己过的比你好,因为我不想再对不起自己多一次。。。~

















7 comments:

Anonymous said...

也许今天特别感性吧。
看着你的心情话,之前的两篇日记,觉得很想突然哭。
我亲爱的巧颖啊,当年的你怎么了呢? 而我又,怎么了呢?
好想抱着彼此回到还没受过伤的那时候。。。

melody said...

大人的世界,好复杂。。。我现在什么都不想要,我只想很平静的过生活。。。

Anonymous said...

我只想说的话是。。你们俩都变了。。俐君变得很渴望恋爱, 而巧颖变得敢做敢为。。你受的伤比任何人都多, 也恢复得比任何人更快, 可能,我们没办法看得见你内心的伤吧!因为我也不相信你能那么快就恢复了,毕竟,我们也是血肉之躯,人类为智慧之群, 都因我们有感情。。。一时三刻, 不能完全痊愈吧?

p/s:巧颖, 有时候,发泄总比藏在内心好。。毕竟, 它只不过是你生命成长中的一位路过者, 它留下的也只不过是一些些脚印,迟早也会淡却。。想象未来吧,还会有更好的男生的。。上天对我们是公平的, 别轻易下毒誓,从此不恋爱。。受过伤就会成长,成长后,眼界也会放远些,受伤过的女人, 最终都会有比任何人都美满的幸福。。 别放弃!!需要时,还有我们在! :-)

melody said...

john:of coz will sad for few days, but i muz recover asap becoz it's unworth to sad for so long due to a bastard...well, i always think positively, if not, i would not write all des in my blog....i'm a mature person(kononnya, at least mature than him more more sheng), dat's y i still apologise to him even though i know the one who very wrong is he.he still young, i forgive for his childish n innocent, he dun understand an adult world...when he finally grew up n flash back wad he had done to a girl, how he deeply hurt n fool a girl b4, then it's the pay back time...dat time he feel guilty is dia punya pasal..i edi done wad i shud do...i believe in karma...He pretend ntg happen b4, did ntg to me b4, but God know...so, 别太于执著于他,一直想他的种种不是只是在浪费着我的时间,倒不如用那些时间做别的事情。你很了解我的对吗?我一直告诉我自己,可以伤心几天,但过后一定要振作起来,地球不会因为他不要我而停止转动的。。。这次算是一次经验吧!也让我发现,男人坏起来会到什么地步,下次我就会带眼识人。没跌过倒就不晓得什么是痛,痛过后就会知道自己平安无事是最幸福的。。。我现在只想稳稳地度过2007。。。

melody said...

john:还有,我发泄过了。。。delete他的号码,他的信息,哭,delete关于他的post,在blog里很没气质的骂粗口,这些算吗?哈哈!放心,我有事情是不会收在心底太久的。。。外面还有很多事情等着我做呢。。。男人,好过他的还很多,干嘛要为了一个小孩子跟自己过不去,对吗?

Anonymous said...

glad to hear that.. coz thats a deep cut.. really hope that u can recovering with a faster rate :-)
And to let u know.. guyz are all nasty, including me, i admit it, im a nasty, bastard too.. but the difference is, some guyz just have it in mind, while some guyz have it in action...
戴眼识人.. really is very important for a gal..
p/s: Guyz will never be mature unless they reached 18.. some might need 4 more years than that

melody said...

haha, thanks for the 'info' u gav me...